Neu hier? Lies hier über unser Motto gemeinsam statt einsam.
Mitglied werden einloggen




Passwort vergessen?

0 1

SÖVEN-SLAPER-DAG

Von egalis Samstag 27.06.2020, 21:52

wat hett dat dormit up sück?
Sowied sünd wi al weer in ´t Jahr, halv is dat so good as um. Disse Saterdag is de Dag, de uns seggt, wo dat Weer de nächste söven Weken wesen sull. Hopen wi mal, dat dat good ward! Söven Weken Sömmerweer, well much dat nich hebben?
Wo kummt disse Dag denn her? Ik weet dat nich, weet blot, wor ik wat dorto finnen doo. Na dat is disse Dag al unnöselig old. Al ut de Tied, as Lü achter de Christen anwest sünd. In ´t darde Jahrhunnert harrn sück söven junge Mannlü in een Höhl verstoppt, nahbi Ephesus, un sünd dor van hör Tegenparts inmüert worden. Na tweehunnert Jahren sünd se funnen worden un upwaakt. Dat weer an 27. Juni 446. Se hebben de Gloov an dat Upstaan van de Doden betügt. Dorum sünd de so nömden Sövenslapers bit in dat 18. Jahrhunnert verehrt worden. Togliek wassen se Schutzpatrons för Lü sünner Slaap.
De Weerkünnigen in de Neeitied hebben nawesen, dat dat Sömmerweer faaktieds so een Stöhn an de Sövenslaperdag hett. Bit to tachentich Perzent sull dat Weer intreffen.
Wenn dat denn doch mal anners utfallen deit, denn so liggt dat an de Küstenstriep. Dor is dat Weer denn al mal luunsk. Man wi willen man hopen, dat tominnst an disse Sövenslaperdag dat Weer so moi is, dat Lü, de Geburtsdag hebben, ok in disse Coronatied in buten sitten gahn un fieren könt. Teihn Gasten düren hör ja persönelk graleern. Denn will ik man ok dorhen, wor ´t wat to fieren gifft un Patrizia graleern.
Nich blot ik bün denn blied, dat ´n weer mal de Familje treffen kann.
Woord hoognödig Tied!

SIEBENSCHLÄFERTAG
was hat das damit auf sich?
Soweit sind wir schon wieder im Jahr, halb ist das so gut wie um. Dieser Sonnabend ist der Tag, der uns sagt, wie das Wetter die nächsten sieben Wochen sein soll. Hoffen wir mal, dass das gut wird! Sieben Wochen Sommerwetter, wer mag das nicht haben? Wo kommt denn dieser Tag her? Ich weiß das nicht, weiß nur, wo ich etwas dazu finden kann. Nach dem ist dieser Tag schon ungeheuer alt. Bereits aus der Zeit, als Leute hinter den Christen her gewesen sind. Im dritten Jahrhundert haben sich sieben junge Männer in einer Höhle versteckt, nahe bei Ephesus und sind da von ihren Gegner eingemauert geworden. Nach zweihundert Jahren sind sie gefunden worden und aufgewacht. Das war am 27. Juni 446. Sie haben den Glauben an die Auferstehung von den Toten bezeugt. Darum sind die sogenannten Siebenschläfer bis ins 18. Jahrhundert verehrt worden. Zugleich waren sie die Schutzheiligen für schlaflose Menschen.
Die Wetterkundigen in der Neuzeit haben nachgewiesen, dass das Sommerwetter oftmals so einen Anhang an den Siebenschläfertag hat. Bis zu 80 % soll das Wetter eintreffen. Wenn das denn doch mal anders ausfällt, so liegt das an dem Küstenstreifen. Da ist das Wetter denn schon mal launisch.
Aber wir wollen jetzt man hoffen, dass zumindest an diesem Siebenschläfertag das Wetter so schön ist, dass Leute, die Geburtstag haben, auch in dieser Coronazeit draußen sitzen und feiern können. Zehn Gäste dürfen ihnen ja persönlich gratulieren.
Denn will ich auch dahin, wo es was zu feiern gibt und Patrizia gratulieren. Nicht bloß ich bin dann glücklich, dass man wieder mal die Familie treffen kann.
Das wird hochnötig Zeit!!!


elbondo



Du möchtest die Antworten lesen und mitdiskutieren? Tritt erst der Gruppe bei. Gruppe beitreten

Mitglieder > Mitgliedergruppen > Sprachenmix mit Platt > Forum > SÖVEN-SLAPER-DAG